Qoldau-24/7 қосымшасы – МӘМС-тегі сіздің таптырмас көмекшіңіз

Фото: Рустам Ниязов
134 қаралу саны

Егер сіз электронды үкіметтің қосымшасы арқылы шағымдар мен сұрақтар қоюдың ыңғайлы схемасына үйреніп алсаңыз, онда Qoldau-24/7 қосымшасы да сізге МӘМС-пен байланыстың сондай деңгейін қамтамасыз етеді.

Пациентті қорғау бойынша арағайындық ролді таңдап алған Әлеуметтік медициналық сақтандыру Қорының Qoldau-24/7 қосымшасы өте дер кезінде пайда болды.

Сонымен қатар, негізгі Telegram каналынан МӘМС туралы соңғы жаңалықтарды көруге болады: @osms_kz

Qoldau-24/7 іске қосылғанға дейін Қор мен азаматтар арасындағы кері байланыстың негізгі арналарының бірі 1406 байланыс орталығы болған. Операторлардың жұмыс кестесі тығыз болғанына қарамастан, мыңдаған қоңыраулармен жұмыс істеу тіпті үлкен ұйымның қолынан келмеуі де мүмкін нәрсе.  

Сондықтан Qoldau-24/7 қосымшасының мақсаты өтініштердің кейбір бөлігін электрондық форматқа көшіру болып табылады. Оның үстіне, қазақстандықтар үшін клиенттермен байланысқа арналған мобильді қосымшаларды пайдалану тәжірибесі үйреншікті жағдайға айналды. Демек, Qoldau-24/7 қосымшасымен қиындықтар болмауы тиіс.

Осы жерде Qoldau-24/7-нің негізгі мәні шығады: медициналық ұйымдардың емдеуі және жұмысының сапасына қатысты сұрақтар мен шағымдарды жіберу мүмкіндігі, сақтандыру жарнасын төлеуге қатысты мәселелер бойынша кері байланыс орнату және осының бәрін ыңғайлы және таныс электрондық форматта жасау.

Бір қызығы, бірыңғай байланыс орталығы арқылы Қорға келіп түскен өтініштердің статистикасы көрсеткендей, шағымдар пациенттер мен Қор арасындағы кері байланыстың негізгі нысаны емес. 2020 жылдың 1 қаңтарынан бастап Қордың 1406 Бірыңғай байланыс орталығына 50 мыңнан астам қоңырау келіп түсті, олардың тек 2,6% -ы ғана шағымдар.

Сіздің электронды өтініштеріңізді қабылдау байланыс орталығына ұқсас схема бойынша жүзеге асырылады: барлығы тіркеу нөмірін бере отырып тіркелімге енгізіледі.

Өтініш беруші ретінде сізден қосымшада белгіленген мерзімде жауап күтуіңіз сұралады. Рас, сіз өзіңіздің қоңырауларыңызды жекелендіруге, сондай-ақ қоңыраулар тарихын оңай басқаруға мүмкіндік беретін аккаунт жасауға тура келеді.

Қордың жүйенің әр пайдаланушысымен жеке қарым-қатынасының маңыздылығын ӘМС Басқармасы  төрағасы Айбатыр Жұмағұлов та атап өтті:

Біз үшін жұмысымыздағы проблемалар туралы біліп отыру мақсатында халықты әртүрлі байланыс арналарымен қамтамасыз ету өте маңызды.

Қосымшаны қалай орнатуға болады?

Qoldau-24/7 қосымшасын сілтеме бойынша жүктеп алыңыз.

  1. Смартфоннан Google Play қосымшасын ашып, «Qoldau-24/7» іздеуді теріңіз.
  2. «Орнату» түймесін басыңыз.
  3. «Келесі» түймесін басқаннан кейін тіл таңдалады (қазақ немесе орыс).
  4. Өтінімде тіркелу үшін Қордың https://fms.kz/ сайтындағы логин мен парольді қолданамыз.
  5. Қосымша сізге жылдам қол жеткізу үшін PIN-код жасауды ұсынады.

Бағдарламаны орнату және күйге келтіру бойынша қадамдық нұсқаулықтарды қараңыз:

Медициналық сақтандыру қорымен сіздің қарым-қатынасыңыз инциденттерге негізделген. Әрбір инцидент сіздің жеке медициналық сақтандыру қорына жүгінуден (мысалы, шағым, алғыс, міндетті медициналық сақтандыру туралы сұрақтар) және өтінішке реакциядан тұратын бір нақты сессия болып табылады.

Қолданбамен жұмыс істеудің мәні неде

Қосымша сізге инциденттер құруға, үндеулер мәтіндерін тұжырымдап, сіздің оқиғаларыңыз бойынша жауаптар мен шешімдерді бақылауға мүмкіндік береді. Ыңғайлылық үшін инциденттерді сыни деңгейі мен мәртебесі бойынша бөлуге болады.

Бағдарламамен жұмыс істеуге арналған қадамдық нұсқаулықтарды мына сілтемеден қараңыз


Қазақстанның денсаулық сақтау саласын реформалау біздің әрқайсымызға не береді? Ел болашағы міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыруда екенін қалай түсіндіруге болады? Біздің арна осы сұрақтар төңірегінде оқырмандарға ақпарат таратады.

Пікір үстеу

Э-пошта мекенжайыңыз жарияланбайды. Міндетті өрістер * таңбаланған